Basisschool De Regenboog

Kraanvogelstraat 2 2623 MZ Delft

Over Basisschool De Regenboog

‘Met zelfvertrouwen de wereld in’
De Regenboog is een school waar door kinderen en ouders het volgende wordt ervaren: Een dak boven je hoofd, een steun in de rug, een bodem om op te staan. Wij willen dat de kinderen, naar vermogen, met de juiste resultaten voor taal en rekenen, uitstromen naar het voortgezet onderwijs. Daarnaast geven wij hen een goede algemene ontwikkeling mee vanuit een breed onderwijsaanbod waaronder Engelse les en muzikale vorming.
De Regenboog is een school waar de kinderen zich veilig voelen door verbondenheid, waar ze leren zichzelf te blijven en hierin gewaardeerd worden. Er worden veel leuke en sfeervolle activiteiten georganiseerd in goede samenwerking met elkaar. Het 'leren presenteren' en expressiviteit hebben daarin een centrale rol.
Door onder meer handvaardigheid, techniek, musicals, maandsluitingen, spreekbeurten en een muziektalentenochtend leren wij de kinderen zich te uiten en te presenteren.

Basisschool De Regenboog in het kort

Klassikaal onderwijs