Sportieve Brede Basisschool Caleidoscoop

Walt Disneyplantsoen 72 1325 SX Almere
036-5353419 Klik om te bellen

Over Sportieve Brede Basisschool Caleidoscoop

Caleidoscoop is een sportieve brede basisschool met 550 leerlingen die opvalt door de speciale aandacht voor sport en gezondheid, het prettige schoolklimaat en de focus op uitstekend onderwijs. Caleidoscoop is de eerste officiele Kanjerschool van Nederland.
De school beschikt over een gemotiveerd, professioneel team van leerkrachten, een uitstekend zorgteam, een team onderwijsassistenten, een eigen begeleidingsleerkracht, vakleerkrachten en ondersteunende functies zoals een huismeester, administratrice en een huishoudelijke hulp. Daarnaast zijn er altijd grote groepen studenten werkzaam in de school vanwege de status als opleidingsschool.
Caleidoscoop is uniek gehuisvest in een "campusmodel" met 16 groepen in het prachtige hoofdgebouw aan het Weerwater en met 8 groepen in de dependance aan de andere kant van het Walt Disneyplantsoen. Op de campus kunnen kinderen gebruik makjen van unieke ruimtes zoals het leerplein, gymzalen, toneelruimtes, een sporthal, een buurthuis, een jeugdhonk, een peuterspeelzaal en heel veel buitenspeel- en sportruimte. Kortom; een school met bewegingsruimte waar wij er garant voor staan dat uw kind zich optimaal kan ontplooien.

Sportieve Brede Basisschool Caleidoscoop in het kort

Klassikaal onderwijs