Vrijeschool De Zevenster Oldenzaal

J.W.F. van Hartenstraat 2 7576 VX Oldenzaal
0541521050 Klik om te bellen

Over Vrijeschool De Zevenster Oldenzaal

De Zevenster staat voor antroposofisch geïnspireerd onderwijs dat op duurzame wijze wordt ingevuld. We leren kinderen zelf betekenis en richting te geven aan hun leven. Zodat ze uitgroeien tot individuen, die hun plek vinden in de wereld en een bijdrage leveren deze vorm te geven.

De vrijeschool wil dat kinderen deze kunnen ontdekken en ontwikkelen. Op de Zevenster werken we daarom zowel aan de cognitieve kennis van kinderen als aan de ontplooiing van hun creativiteit en sociale vaardigheden. Zo leren kinderen hun hoofd (denken) te gebruiken, alsook hun hart (voelen) en handen (willen).

Het mooie gebouw met het natuurlijke speelplein maken ons uniek. Onze kleine klassen geven ruimte voor veel persoonlijke aandacht wat bijdraagt aan een optimale ontwikkeling van ieder kind.

Vrijeschool De Zevenster Oldenzaal in het kort

Religie