RK basisschool Willibrord

Stampioendreef 9 2661 SR Bergschenhoek
010 529 9368 Klik om te bellen

Over RK basisschool Willibrord

Wij bieden uitdagend onderwijs aan leerlingen. Daarmee kunnen ze hun eigen talenten optimaal ontwikkelen en worden ze voorbereid op onze dynamische en veranderende samenleving. Kennis speelt daarbij een belangrijke rol, maar ook bijvoorbeeld creativiteit, sport en muziek.

Kinderen leren zowel individueel als samen. Het van en met elkaar leren doen kinderen dagelijks. Met coöperatieve werkvormen worden de kinderen geprikkeld om naar individuele en gezamenlijke oplossingen te zoeken. Ze stimuleren elkaar en vullen elkaar aan.

Als school hebben wij hoge verwachtingen van ieder kind. De lat ligt niet voor iedereen even hoog, maar we streven naar groei voor ieder kind: naar resultaat. Resultaat is voor ons dat je nu iets kan wat je een tijdje geleden nog niet kon. En dit leer je vooral met plezier. Als er plezier is, is er ook veiligheid en kan er op een fijne manier geleerd worden.

Vanuit ieders talent samen groeien naar resultaat

RK basisschool Willibrord in het kort

Rooms-katholiek

Geen dubbelklassen